Veelgestelde vragen

Shopping Basics

Alle bestellingen die in aanmerking komen voor brievenbus pakket worden verzonden met PostNL. Pakket post word verzonden met PostNL of DHL.

Alles uiteraard met track & trace.  Krijg je deze niet standaard in de mail, kan je de code altijd opvragen via het contactformulier ovv Track&trace code.

Vanaf een bestelling van €75 of meer word uw bestelling gratis verzonden. Voor kleinere bestellingen geldt een standaard tarief voor verzendkosten van €4.10. Dit tarief geldt voor zowel brievenbus pakketten als pakket formaat.

Alles word uiteraard met track & trace verzonden. Krijg je deze code niet standaard in de mail, kan je de code altijd opvragen via het contactformulier ovv Track&trace code.

Er is uiteraard de mogelijkheid uw bestelling op te halen te Dedemsvaart. Selecteer dan tijdens het bestel proces de optie: “Bestelling afhalen in Dedemsvaart”.

U kunt u retour aanmelden via het contactformulier o.v.v. retour.            Artikelen kunnen binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd worden.

De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf. Dit mag via POSTNL of DHL maar altijd met track & trace code.
Wil je jouw pakketje of brievenbuszending los retourneren, vermeld ons adres (Lijsterstraat 24, 7701VB Dedemsvaart) dan op het pakket. Deze kun je vervolgens laten frankeren op een DHL of PostNL locatie

Ja, het is mogelijk uw bestelling op te halen in Dedemsvaart. Kies tijdens het bestellen voor de optie: “Bestelling afhalen in Dedemsvaart”. Wij nemen dan per mail of app contact met jou op en zullen een afspraak inplannen.

Wij geven geen garantie op het pillen van kleding door het wassen en/of dragen van de kleding en niet op ritsen en/of andere sluitingen.Wij geven geen garantie op enigsoort van bedrukkingen, zoals strassteentjes, studs, bolletjes, franjers of drukletters. Wij geven geen garantie op Sale artikelen.

Ons team controleert echter uw bestelde artikelen zorgvuldig voor zij worden ingepakt.

Wij meten met liefde een product voor u op zodat u de beste pasvorm en maat kunt kiezen.

Tijdens het opmeten van een product voor u word deze niet automatisch gereserveerd.

Kortingscodes kunnen alleen verwerkt worden tijdens het bestel proces.

Deze kunnen NIET met terugwerkende kracht worden toegepast.

Zorg dat jouw kortingscode werkt voordat je de order afrond. Wij maken hier geen uitzonderingen in.

Dit is per order verschillend. Het ligt er aan of jouw order al in de picklijst zit van ons magazijn. Indien dit nog niet het geval is kunnen wij nog proberen om jouw order aan te passen. Geeft de wijziging gelieve direct na het plaatsen van jouw order door via de mail. Je blijft wel altijd zelf verantwoordelijk voor de correctheid en de volledigheid van jouw gegevens.

Indien je een PRE ORDER besteld i.c.m. andere items, dan wordt jouw gehele bestelling verzonden op de aangegeven verzenddatum van de PRE ORDER.

Ten eerste onze excuses voor het ongemak! Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Je dient bij ontvangst te controleren of alles werkt zoals het moet werken of dat er een afwijking in het artikel aanwezig is. Meld dit binnen 48 uur aan ons via de mail of vul het contactformulier op de website in. Wij zorgen dan samen met jou voor een gepaste oplossing. Uiteraard denken we zoveel mogelijk met je mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid. Mocht u dit op een later tijdstip melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij maken hier geen uitzonderingen in.

Bekijk de pakbon die bij de bestelling zit of u in uw mail heeft ontvangen. Hierop staat aangegeven als er iets niet op voorraad is en om deze reden niet is meegeleverd. Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld meerdere personen tegelijkertijd het zelfde item bestellen waardoor er meer besteld word dan voorradig is.

Dit bedrag wordt dan altijd teruggeboekt naar het rekeningnummer waar u de betaling mee heeft voldaan.